FANDOM

Tuote on BusinessMan pelissä esine joita voi myydä asiakkaille tai satamaan josta ne matkustavat maailmalle. 

Tuotteita on monenlaisia.

Tuotteita Muokkaa

Komponentit Muokkaa

Komponentti tuotteet ovat tuotteita joita ei voida myydä kaupoissa, mutta niitä voidaan valmistaa tehtaassa ja niitä tarvitaan tuotteiden valmistukseen joita sitten myydään kaupoissa. Esimerkiksi tuote Moottori on komponentti jota tarvitaan jotta voidaan valmistaa Autoja. Auton valmistaminen vaatii myös muita komponentteja.

Kauppaan myytävät tuotteet Muokkaa

Eli kaupassa valmistetaan myös tehtaassa. Nämä kokonaiset tuotteet valmistetaan eri komponenteista.

Farmi tuotteet Muokkaa

Farmi tuotteet on kasvatettavia tuotteita. Esimerkiksi sikoja voi kasvattaa lihaksi ja puuvillaa vaatteisiin.

Raaka-aineet Muokkaa

Raaka-aine tuotteet ovat kaiken alku. Eli tuotteita joista valmistetaan esimerkiksi komponentteja tai tuotetaan energiaa. Esimerkiksi öljyst voidaan valmistaa Muovia ja Hiiltä voidaan käyttää hiilivoimalassa sähkön tuottamiseen.

Tuotteiden kehittäminen Muokkaa

Jokaista tuotetta voidaan kehittää paremmaksi sen teknologia tasolla. Sinun pitää rakentaa kehityskeskus jonka kautta voit kehittää erilaisia teknologioita joita erilaiset tuotteet käyttävät. Esimerkiksi Nano teknologian kehittäminen parantaa prosessorien suorituskykyä joten niitä voi myydä kalliimmalla tai enemmän samaan hintaan kun kilpailijoiden tuotteet menettävät otettaan.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki